In de Fysieke overlegtafel werken circa 8 aanbieders samen aan het actueel houden van de dienstverleningsovereenkomsten. Ook cliëntvertegenwoordigers participeren. Er worden ook allerlei praktische zaken rondom de uitvoering besproken.
Notulen en afspraken van deze fysieke overlegtafels worden via deze website gepubliceerd zodat ook andere (gecontracteerde) partijen de voortgang kunnen volgen. Ook kunnen de notulen en stukken wellicht als basis dienen voor het leveren van input via de virtuele overlegtafel.
De overlegtafels vinden plaats van 15.00 tot 17.00 uur in het gemeentehuis in Deurne of digitaal via MS Teams.
Nog vragen? U kunt uw vragen over het aanbestedingsproces via e-mail stellen aan huishoudelijkeondersteuningpeel@bizob.nl
26 maart 2024:
26 juni 2023:
1 mei 2023:
12 december 2022:
12 september 2022:
27 juni 2022:
21 maart 2022:
13 december 2021:
20 september 2021:
14 juni 2021:
8 maart 2021:
26 oktober 2020 (verzet van 21 september 2020):
16 juli 2020 (verzet van 22 juni 2020):
16 maart 2020:
Geannuleerd
16 december 2019:
19 augustus 2019:
17 juni 2019:
18 maart 2019
De overlegtafels vinden allen plaats in het gemeentehuis van Deurne. Nog vragen? U kunt uw vragen over het aanbestedingsproces via e-mail stellen aan huishoudelijkeondersteuningpeel@bizob.nl